sayalah cik nadda ;))

Sunday 20 February 2011

Mengilakan diri ;)

GILA ??
Tak kesah la apa pun org nk pkir, yang penting just nak share with readers yang jumaat lps, aku pegi TASOH LAKE RESORT , PERLIS. For a picnic(free n easy). With my SIS. Pegi dlm 2jam cmtu je sebab banyak sangat halangan. (MAGHRIB) Hehe.Padan muka kami...sapa soh gtl g lwt2..mau xye..tgu akak aku blk keja lu...hishhh...
YANG PENTING AKU HEPY

best gk aa weyh..uma dkt gak aa gn TASOHLAKERESORT.. tp,,org jauh2 g lu...ada yg g siap jdik supermodel g weyh...aku yg dkt ni..HAMPEH.. Tgu cuti baru leyh g..tp,, ada org ajak mmg aku g.. hehe.. nsb la..akk aku yg gila sorg ni ajak aku g..aku tau sbb pa dia nk g..TEET!! sbb dia sgle..haha.. nk cari baru la kot..

yg bestnya..time aku g tuh an,, ada ptndgan perahu layar terbuka Perlis.. ramai gk aa..mcm2 ngeri mai..1MALAYSIA yg join.. tp dorg da beyh LAWANLAWAN..hii.. kami terlewat..HAHAH..pdn muka g..(bp kali pdn muka laa) boleh gk aa tgk dkt2 batang hidung perahu layar tu pe..hehe..pdhl mmg dh taw...suka bt truk ahh mnah ni..


pstu.. aku trima kol dr MR.F.. spa MR.F tu? hpe?bapak aku? xde mknanya..
dia tuh la LELAKI PUJAANKU... ceecey.. gatai hg ni nadda..haha :P
MR.F tuh dady @ BFF aku la geng!! haaha.lebey kurang abah aku gk dia ni..hehe..
suka bising2 kat aku..cam abh aku..
ILOYEYOU MR.F!
(ambilhati takot dia marah aku kata dia cm abh aku)ngee :P


dialog dia time kol aku :
MR.F    :   "baby..ktna tuh? btpa tu? xnak balik lagi ka?pkui bapa dh ni? 
NADDA : bby kat tasoh g aa b.. tgkp2 gmbr aa..sat ahh..jpg bby blk ahh..nk                 bgmbq lu ni..hihii..la baru pkui 6.30(konon aku tgk jam,pdhl.kak aku gtw 6.30,aku pon 6.30..)
MR.F    : Yelatuh 6.30..7 dh na...HAIHHH...balik laaa..MAGHRIB  dh ni bby..
NADDA : hehe..yakayaka b? huhh.. sory.. ok2..bby nk balik la ni  b,,hehe..soryy.. "(tp smpt g tgkp gmbq)haha..sory b..
MR.F    : k lahh.. jgn lmbt,.
***btuahnya aku dpt BF cm sorg BAPA yg sllu guide aku**
(besh aa weyh..aku da ddy muda..sama umo lk tuh)weeewiiit!!' :)
AKU BANGGA!! yeayy!!
loveyoufamysaja :)


Okay dah, malas gila aku nak taip menaip berjela - jela. Jom layan pic plak. Hee ;)

snyum sume..nadda nk snap pic korg..
SMILE!! ;)
ini akk aku..
*macam pelik je muka. HAHA :)
konon jdik model..hhaaha;)
best weyh!!
model tangga ;P
Kami adikberadik.. <3

Okay dah. Tu je kot. xlarat nk mmilih pic.Actually tmpt ni baru bukak.sbb tu ramai yg xtawu wjudnya tmpt ni..sbb dia jauh dr bndr..ok2.smbg cite. pstu pas dari T.L.R kami nk g kola perlis lk..tp,,, da yg bg aku nek hangin..Memang spoil mood habis aa. Tapi apa ada hal, buat duno suda. kan kan ? Hehehe. best weyh!!sumpah aku ta tipu korg.. 
tmpt ni mmg best..siyez bebe!! 
gpun..aku nk pkenalkan tmpt2 menarik di perlis n dpt mbantu pkmbangan industri plancongan kt cni.xda mkna ah aku jd ank perlis klu xtlg pomot negeri aku ..hikhik ;)
AKU KAN ANAK PERLIS!!
Thanks a lots babe. nt kita g lagi k kak.cik.
 I love you always ! 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...