sayalah cik nadda ;))

Saturday 29 October 2011

kerana wanita menangis


Ya Allah....mengapa wanita sering menangis?

JawabNya..

kerana wanita itu unik,
Aku ciptakannya  sebagai makhluk istimewa,
Aku kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya,
Aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman,
Aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia.
Aku teguhkan keperibadiannya untuk terus berjuang pada saat yang lain menyerah,
Aku berikan naluri kepadanya untuk mencintai anak-anak dalam apa jua keadaan sekalipun,
Aku kuatkan batinnya untuk menyayangi walaupun dikhianati teman sendiri..
Walau disakiti oleh 'orang yang dia sayangi & cintai..
Wanita makhluk kuat


TETAPI,, 
JIKA SUATU SAAT DIA MENANGIS ITU KERANA,,
AKU MEMBERIKAN AIRMATA UNTUK MEMBASUH LUKA BATIN DAN 
MEMBERI KEKUATAN BARU

''WANITA itu ISTIMEWA''






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...