sayalah cik nadda ;))

Sunday 10 April 2011

Hero Baru Kami...

Assalamualaikum. Dear readers and stalkers.
Happy Sunday!!

entri kali ni,, sbnrnya,aku nk kgsi gn hmpa smua tntg hero baru dlm kluarga aku.hehe
haa.ni dia mklumat anak nakan aku..saja ja aku nk bg hmpa taw(jgn mara) :)

Putra Nazhan Shah B.Shahirul Zani
D.O.B : 04 April 2011
P.O.B : Hospital Tuanku Fauziah, Kangar
Berat : 3.6 KG
Nama Ayah : Shahirul Zani B. Abdul Ghani
Nama Umi : Sh.Intan Suhaira Bt. Sy. Ibrahim
Nama Abg : Putra Ilman Shah B. Shahirul Zani

hero kami... hari pertama..
Nazhan : hari ke-5
ada nampak gaya seorang umi x?ahaha
heran ke Nazhan ni? hihi
jgn kacau yer.. dia na tdo.. knyg la tu ps kena jamu :P
bye smua~

eyh.. lupa lk nk gtw,, Nazhan ni anak nakan aku yg ke-10 dh taw..hehe..byk woo!! ades..jenuh aku nt kena bg duit raya kt anak2 nakan aku.. sorg RM10 klu 10 org?? xke RM100..pergh!! parah aku..

bibi sayang kamu Nazhan!! :)

ok lah...stakat ni je la kot.. nanti kalu ada lg,,nadda post lg k??
xsnap byk sgt pic baby ni.. sory kawan:)

salam sayang dari : NADDA :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...