sayalah cik nadda ;))

Thursday 14 April 2011

Perlu ke??

hey kkwn smua... 
hm..kali ni,,,nk post yg agk smple,,
tp mksd yg agk mndalam...

hm..aku pon kkdg dh penat..tp,xleh biar b4 smua ni jdik lg parah..


PERLU KE???
perlu ke KAU nak amek taw lg sal EXBF kau hah??
mmg perlu ke?perlu sgt ke? amt perlu yea?
yg kau nk sbok2 pesal ha? da msuk lm final exam kau ke nt?
ntah2,,soklan exam kau tu nt ada soklan yg tya sal 

1- dimanakah dan bilakah waktu BEKAS KEKASIH awak keluar
2- dengan siapakah BEKAS KEKASIH awak keluar?

oo...asanya soklan ni kot yg nak kuar lam exam paper kau..haha..
lawak weyh...lawak kau taw x?

haish!!aku xpaham lah kkdg gn PMPN2 ni.. tp xsmua la pmpn cm ni.. sbb aku pon xsuka nk amek 
PORT sal LIFE ex aku..
err...

pls laa weyh!!

p/s : kat 'KAU' yg aku mksdkan tu,, tlg la jgn nk sbok2 lg..
biar la ex kau tu yg KINI dh jd KEKASIH aku tu BAHAGIA di smping aku..
apa kau rasa kalau ex GF BF kau la kan still nak amek taw sal life BF kau???
mst kau hangin gk an??tataw la klo kau ni jnis COOL jerk :P
TAK PERLU dh asanya kau nk sbok2 k??? 
thanks yaaa :P






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...